מחר בבוקר יצאו מנתב"ג שלוש טיסות ישראליות של אל על, ארקיע וישראייר, מישראל לדובאי. המטוסים מלאים לחלוטין. כך נראה שלום תמורת שלום 🇮🇱

Dec 3, 2020 · 12:25 PM UTC

288
184
66
2,390
Replying to @netanyahu
I am very proud and happy for this Jewish man!
Replying to @netanyahu
Arabia’s will continue to love you more!✊
Replying to @netanyahu
ראש ממשלה וחיתולים צריכים להיות מוחלפים לעתים קרובות..... ומסיבות זהות!!
Replying to @netanyahu
שלום תמורת ייבוא קורונה 👌
Replying to @netanyahu
شما فقط در همین حد میتوانید پیش بروید اونم صلح و متحد شدن با کشورهایی که ما به پشم یه گوسفند هم حسابشان نمیکنیم 🤣🤣
Replying to @netanyahu
صلح برای اسرائیل فقط یک معنا دارد آن هم باز شدن راه ارسال جاسوس و خراب کار به منطقه
Replying to @netanyahu
לא נמאס לך לשקר? מה לגבי ה50 מטוסים שקיבלו? לזה אתה קורא שלום תמורת שלום? מעבר לזה אני בטוח שמאות אלפי המובטלים החדשים ישמחו על האפשרות לנסוע להדבר בקורונה בדובאי
Replying to @netanyahu
שמאל. חזק!