התגעגעתי לולוג. הצטרפו ליום עבודה שלי, חיסון, שלום והזנקת הכלכלה. כיף לעבוד בשבילכם! >>

Nov 27, 2020 · 9:36 AM UTC

325
124
59
1,552
0
Replying to @netanyahu
מבחינת רבים מאיתנו אתה מפוטר, לך!
Replying to @netanyahu
למה אין תקציב? איך אפשר לדבר על כלכלה ככה?
1
Replying to @netanyahu
זה לא ולוג. זו מכונת תעמולה משומנת שדופקת לנו בראש ומחדירה מסרים. אתה לא עובד בשבילנו. אתה עובד בשבילך. אנחנו מסרבים לקחת חלק בזה
2
Replying to @netanyahu
מכונת יח"ץ וספינים בלתי נלאית. הספינומט הראשון שנעשה רה"מ.
2
Replying to @netanyahu
So, you call this « work »?
Replying to @netanyahu
אוטוטו יום זה יהיה יום העבודה שלך, מר נתניהו. אתה האיש שדרש מאולמרט להתפטר כי הוא יכול או רשאי לקבל החלטות כשעל כתפיו כתב אישום… קיבלת ציון 0 בדוגמה אישית ונטילת אחריות
2
Replying to @netanyahu
אשכרה יורק ל9 מיליון איש בפרצוף וצועק להם זה גשם ..המתנתי למיליוני מובטלים ,הגיע .. ממתינה למיליון מפגרים שיתחילו לתת לך את הזהב שלהם כדי להקים לך פסל .. לא,זה הזוי כל מה שקורה פה
2
Replying to @netanyahu
העיקר לא להיות בבית ;)
1