התגעגעתי לולוג. הצטרפו ליום עבודה שלי, חיסון, שלום והזנקת הכלכלה. כיף לעבוד בשבילכם! >>

Nov 27, 2020 · 9:36 AM UTC

325
124
59
1,552
0
Replying to @netanyahu
מלך ישראל👑👑👑👑
3
Replying to @netanyahu
מופרע על כל הראש צא כבר מחיינו. חלאת אדם.
2
Replying to @netanyahu
למה שלא תזריק את כל המלאי לעצמך? תפסיק את הבולשיט הזה, תפסיק! כבר הרסת מספיק. גזלת את חירותינו, את כבודנו, את שמחת החיים. השפלת אותנו, השלטת מעלינו את גמזו הפסיכופט, עכשיו את גרוטו הפשיסט, שליח הפורום הכלכלי הנאצי, שמתנשא עלינו מדפי העיתונים. די! די! מספיק!
1
Replying to @netanyahu
כיף לראות שאתה עובד על התקציב ודואג לכלכלת ישראל!
1
1
Replying to @netanyahu
ביבי אוהבים אותךך
2
Replying to @netanyahu
אומנם יש מצב ש30% מהעם הזה הולך שולל אחריך, אבל אתה לא עובד בשבילנו ואצלנו ולא תצליח לעבוד עלינו. אינך עובד בכיף אלא בשבילך ואצל משפחתך, נכלולי שכמוך, גאוותן ורהבתן שלא היה כמוהו בתולדות המדינה המתפוררת באשמתך!