התגעגעתי לולוג. הצטרפו ליום עבודה שלי, חיסון, שלום והזנקת הכלכלה. כיף לעבוד בשבילכם! >>

Nov 27, 2020 · 9:36 AM UTC

325
124
59
1,552
0
Replying to @netanyahu
שאפו טופזי. צילום, עריכה, תסריט וליקוקים ברמה ברמה הגבוהה ביותר. מתי ניראה בולוג פגישה עם עורכי הדין? המשפט אוטוטו חוזר לחיים.
Replying to @netanyahu
צוללות מניות גז לך!
Replying to @netanyahu
עבודה יפה! עכשיו בוא נראה אותך מוכר לנו צוללת מיותרת.
GIF
Replying to @netanyahu
👍😘❤️😘👍
Replying to @netanyahu
ביבי - יש לך הישג לא מבוטל של 30 שנים כמעט של שקרים, פילוג והסתה, וחליבת הקופה הציבורית. העיקר שעשית קצת כסף נקי מהצוללות.
Replying to @netanyahu
אין עליך כבוד ראש הממשלה❤ מקווה מאוד שתצא זכאי במשפט ונקי בצוללות .
Replying to @netanyahu
Lots of people who know you said you are very smart! Maybe because you went to Cheltenham High School in Phily! Next I will meet you Nyala International Airport, Darfur!
Replying to @netanyahu
למה באמת חזר הולוג?
1
Replying to @netanyahu
אין דביל ממך בסרטונים הללו.נפוח בעצמך, מגוחך עד כדי בחילה.