אני רוצה לומר לך , אדוני ראש הממשלה ,שהעובדה שבימים קשים אלו , אתה זה שמנהיג את העם ,היא המתנה הכי גדולה שישראל היתה יכולה לייחל לה, ברוך השם שאתה שומר עלינו , מגן עלינו , אכפת לך מאיתנו ,וטוב יהיה אם תמשיך להנהיג את העם עוד שנים רבות.
לRotem.אל תדברי בשם העם אנחנו טוב לנו במדינה את אומנם נראת גוססת ויש תרופה לאנשים כמוך פשוט לעזוב לגרמניה או לכל מדחנה אחרת ומה שמעציב שבגילך את לא מסוגלת להסתדר בחיים כך שספק אם תוכלי להסתדר בחול.