צה"ל תקף הבוקר מטרות של חמאס ברצועת עזה. אנו לא נקבל שום התקפות נגד מדינת ישראל ואזרחי ישראל. אני מזהיר את ארגוני הטרור בעזה, גם בזמן משבר הקורונה - אל תנסו אותנו. אני אף פעם לא מפרט את התכניות המבצעיות שלנו, אבל אני אומר להם - המחיר של המשך התוקפנות יהיה כבד מאוד.

Nov 15, 2020 · 11:39 AM UTC

286
143
35
1,608
Replying to @netanyahu
פוחלץ מוכה בוטוקס, 2770 מתים על הראש הסגלגל והארוג שלך, תתאדה MOTHERFUCKER ❗❗
Replying to @netanyahu
India with you sir
Replying to @netanyahu
ביבי המלך שלי 🙏🙏
Replying to @netanyahu
דיבורים כמו חול תתחילו במעשים תחזירו את ההרתעה
Replying to @netanyahu
מה הבעיה? תמשיך להעביר להם כסף כמו שאתה רגיל והכל טוב!
Replying to @netanyahu
אוי.... סתום כבר.
Replying to @netanyahu
כולך הבטחות ודיבורים בעלמא. טוב שיש את הקטארים שקונים לך את השקט מרצועת עזה. בוא ונראה מה יקרה בסוף החודש כשהקטארים יפסיקו לשלם לחמס את האתנן החודשי?
Replying to @netanyahu
יש לי פלאשבק ל 2009 11 שנה אחרי ו 2 מלחמות, החמאס עדיין לא ממוטט וגם לא קרוב לשם.