צה"ל תקף הבוקר מטרות של חמאס ברצועת עזה. אנו לא נקבל שום התקפות נגד מדינת ישראל ואזרחי ישראל. אני מזהיר את ארגוני הטרור בעזה, גם בזמן משבר הקורונה - אל תנסו אותנו. אני אף פעם לא מפרט את התכניות המבצעיות שלנו, אבל אני אומר להם - המחיר של המשך התוקפנות יהיה כבד מאוד.

Nov 15, 2020 · 11:39 AM UTC

286
143
35
1,608
Replying to @netanyahu
מצחיקקקק
2
Replying to @netanyahu
חחחחח סיפורי סבתא קוראים לזה דמגוגיה זולה הערבים מגלים ראש ממשלה הססן שכל פעם שמדינתו מותקפת מאיים הגיע הזמן שכל התקפה תיענה בתוקפנות כפולה ומשולשת
2
Replying to @netanyahu
"כמו כן , אנחנו מתכוונים , בשעה 23:12 להזניק 3 מטוסי F-16 מבסיס תל נוף , אל עבר דרום הרצועה ולפגוע בכיכר רפיח . מצורפת מפה להסבר . כאמור , אני אף פעם לא מפרט את התוכנית המבצעית . בכחול - נתיב הטיסה ." כאמור לא מפרט
1
3
Replying to @netanyahu
אין ספק שהאיום ה49 יותר מאיים מקודמיו.
9
Replying to @netanyahu
שקרן היית ושקרן נשארת! לך כבר יא מושחת 🤥🤮
2
Replying to @netanyahu
אל תאיים אם אתה לא יודע לבצע. פשוט אל.
1
Replying to @netanyahu
15 מליון דולר במזומן אם לדייק
2
Replying to @netanyahu
אם הברק אשם וירה את הטילים כמו שפירסמו הכתבים שלך מה אתה רוצה מהחאמס לך תתקוף את אלוהים ..
1