צה"ל תקף הבוקר מטרות של חמאס ברצועת עזה. אנו לא נקבל שום התקפות נגד מדינת ישראל ואזרחי ישראל. אני מזהיר את ארגוני הטרור בעזה, גם בזמן משבר הקורונה - אל תנסו אותנו. אני אף פעם לא מפרט את התכניות המבצעיות שלנו, אבל אני אומר להם - המחיר של המשך התוקפנות יהיה כבד מאוד.

Nov 15, 2020 · 11:39 AM UTC

286
143
35
1,608
Replying to @netanyahu
עלק מטרות! כמה עמדות ריקות של החמאס, חבל על הדלק של המטוסים, ובטח גם שלחתם הודעה לחמאס שאתם הולכים לתקוף, ביבי נתניהו. הפקרת את תושבי הדרום זה 12 שנה!
Replying to @netanyahu
שקרן כרוני לך הביתה היום.
Replying to @netanyahu
בלה בלה בלה... ישראל בראשותך הפכה לילד כאפות של השכונה. עוד מעט תעשה שלום עם זנזיבר יא ליצן. אתה תמוטט את חמאס... כן רגע כבר באים! מכרת את הדרום לחמאס. היית שפן כל הזמן ונשארת שפן. נתניהו# ימין#חזק#חוץ מהחמאס# והג׳יהאד האיסלאמי# בדיחה סגולה זה מה שאתה
Replying to @netanyahu
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
Replying to @netanyahu
אתה יודע? אני באמת לא מבין!!מה אתה חושב שאנחנו סתומים?לא הבנת שנמאס מהשקרים?העיקר שאתה ישן בשקט בשביל לא להעיר את יאיר!תשלוט בלשונו אחר כך תתפנה לחמאס!!!
Replying to @netanyahu
יש לך עוד גידופים על חברי כנסת?
Replying to @netanyahu
עשית שלום עם 3 מדינות למה יש טילים לא הבנתי עכשיו אני מבין שלום עושים עם אויבים מחכה שתבין את זה גם אתה .