זהו יום גדול למדינת ישראל ויום גדול בדרך לניצחון שלנו על הקורונה. ברגעים אלו אנחנו חותמים על ההסכם עם חברת ''פייזר'' לקבלת שמונה מיליון חיסונים עבור ארבעה מיליון אזרחי ישראל. החיסון של ''פייזר'' דורש שתי מנות חיסון לאדם.

Nov 13, 2020 · 12:00 PM UTC

215
114
47
1,371
השאיפה היא שאספקת החיסונים של ''פייזר'' תתחיל בחודש ינואר ושהיא תלך ותגבר בחודשים לאחר מכן. כל זה תלוי כמובן באישורם של רשויות הבריאות, הן בארה''ב והן בישראל. יש לנו עוד הסכמים עם עוד חברות מבטיחות, בדרך לקבלת עוד מיליוני חיסונים לאזרחי ישראל.
25
32
4
431
המשימה הלאומית שלנו היא לאפשר חיסון לכל אדם בישראל, כל מי שירצה זאת - בלי יוצא מן הכלל. אני אישית עובד מול ידידי, מנהיגי העולם, כדי להבטיח שנקבל את החיסון יחד עם המדינות המובילות בעולם ושלא נידחק אחורה בתור. שבת שלום!
41
38
2
443
Replying to @netanyahu
🙏🏻🇮🇱❤️🇮🇱🙏🏻
Replying to @netanyahu
שקרן נוכל שלא יכול לקבוע לנו פה כלום .משנת 2015 ביבי לא זכה בבחירות על תקן מעבר.הגיע הזמן להעביר אותך למקום הראוי לך.
Replying to @netanyahu
אם זו כזו הצלחה, למה אתם מסתירים ל-30 שנה את הפרוטוקולים? מה אתם מחביאים שם?
Replying to @netanyahu
אפשר יה לוותר על הטרמינולוגיה של "ניצחון על הקורונה". בכל זאת, אתה לא בנט.
Replying to @netanyahu
אולי שנתניהו יספר לנו למה מנכ״ל פייזר מכר 62% מהמניות שהיו ברשותו. שוב פעם תרגיל עוקץ! @netanyahu
Replying to @netanyahu
1. לפני שאתם מאמינים לסוכני המכירות של חברת התרופות פייזר כמה עובדות על החברה. כסף כסף כסף @netanyahu
Replying to @netanyahu
חיסוני שפעת אין במדינה תפסיק עם הפייק .