זהו יום גדול למדינת ישראל ויום גדול בדרך לניצחון שלנו על הקורונה. ברגעים אלו אנחנו חותמים על ההסכם עם חברת ''פייזר'' לקבלת שמונה מיליון חיסונים עבור ארבעה מיליון אזרחי ישראל. החיסון של ''פייזר'' דורש שתי מנות חיסון לאדם.

Nov 13, 2020 · 12:00 PM UTC

215
114
47
1,371
השאיפה היא שאספקת החיסונים של ''פייזר'' תתחיל בחודש ינואר ושהיא תלך ותגבר בחודשים לאחר מכן. כל זה תלוי כמובן באישורם של רשויות הבריאות, הן בארה''ב והן בישראל. יש לנו עוד הסכמים עם עוד חברות מבטיחות, בדרך לקבלת עוד מיליוני חיסונים לאזרחי ישראל.
25
32
4
431
המשימה הלאומית שלנו היא לאפשר חיסון לכל אדם בישראל, כל מי שירצה זאת - בלי יוצא מן הכלל. אני אישית עובד מול ידידי, מנהיגי העולם, כדי להבטיח שנקבל את החיסון יחד עם המדינות המובילות בעולם ושלא נידחק אחורה בתור. שבת שלום!
41
38
2
443
Replying to @netanyahu
שקרן משוקרן שקרניהו טפוווווו @N12News ערוץ 12 מתי תתעשתו כבר מהשקרים של הנאשם הזה?
Replying to @netanyahu
אתה גאה כאילו הצלחת לפתח משהו, לבזבז את כספי המיסים שלנו כל טמבל יודע
1
Replying to @netanyahu
עוף מחיינו
3
26
Replying to @netanyahu
חזק ואמץ 🇮🇱💙🇮🇱💙🇮🇱💙
1
1
Replying to @netanyahu
אני ואני ואני ואני ואני ואני ואני ואני ואני ואני ואני. הנאשם מספר סיפורי סבתא כאילו לפחות הוא המציא את החיסון. עם כשלונות כאלה בקורונה וכמעט 3000 הרוגים עדיף שהנאשם ישב בפינה ויתבייש ויפסיק עם סיפורי הסבתא שלו @gantzbe @yairlapid @bogie_yaalon @Gabi_Ashkenazi @naftalibennett
1