זהו יום גדול למדינת ישראל ויום גדול בדרך לניצחון שלנו על הקורונה. ברגעים אלו אנחנו חותמים על ההסכם עם חברת ''פייזר'' לקבלת שמונה מיליון חיסונים עבור ארבעה מיליון אזרחי ישראל. החיסון של ''פייזר'' דורש שתי מנות חיסון לאדם.

Nov 13, 2020 · 12:00 PM UTC

215
114
47
1,371
השאיפה היא שאספקת החיסונים של ''פייזר'' תתחיל בחודש ינואר ושהיא תלך ותגבר בחודשים לאחר מכן. כל זה תלוי כמובן באישורם של רשויות הבריאות, הן בארה''ב והן בישראל. יש לנו עוד הסכמים עם עוד חברות מבטיחות, בדרך לקבלת עוד מיליוני חיסונים לאזרחי ישראל.
25
32
4
431
המשימה הלאומית שלנו היא לאפשר חיסון לכל אדם בישראל, כל מי שירצה זאת - בלי יוצא מן הכלל. אני אישית עובד מול ידידי, מנהיגי העולם, כדי להבטיח שנקבל את החיסון יחד עם המדינות המובילות בעולם ושלא נידחק אחורה בתור. שבת שלום!
41
38
2
443
Replying to @netanyahu
עוד יום בחיי מדינת ישראל
Replying to @netanyahu
אעביר את 'המגיע' למשפחתי המורחבת לכל דורש
Replying to @netanyahu
אנרכיסטים ושקרני התיקשורת אחרונים בתור
Replying to @netanyahu
בהצלחה רבה.
Replying to @netanyahu
לא. זה יום די עצוב ועלוב. כתוצאה מהניהול הכושל שלך
Replying to @netanyahu
ופייזר לא מחויבים לממש ההסכם. אופססס
Replying to @netanyahu
תראה לנו את ההסכם .
Replying to @netanyahu
מחסנים רק את אנטי ביבי. ולנו יש את ביבימעריצים אותו עם קורונה ובלי קורונה..
Replying to @netanyahu
הקנאים מתים סביבך כמו זבובים.
2