זהו יום גדול למדינת ישראל ויום גדול בדרך לניצחון שלנו על הקורונה. ברגעים אלו אנחנו חותמים על ההסכם עם חברת ''פייזר'' לקבלת שמונה מיליון חיסונים עבור ארבעה מיליון אזרחי ישראל. החיסון של ''פייזר'' דורש שתי מנות חיסון לאדם.

Nov 13, 2020 · 12:00 PM UTC

215
114
47
1,371
השאיפה היא שאספקת החיסונים של ''פייזר'' תתחיל בחודש ינואר ושהיא תלך ותגבר בחודשים לאחר מכן. כל זה תלוי כמובן באישורם של רשויות הבריאות, הן בארה''ב והן בישראל. יש לנו עוד הסכמים עם עוד חברות מבטיחות, בדרך לקבלת עוד מיליוני חיסונים לאזרחי ישראל.
25
32
4
431
המשימה הלאומית שלנו היא לאפשר חיסון לכל אדם בישראל, כל מי שירצה זאת - בלי יוצא מן הכלל. אני אישית עובד מול ידידי, מנהיגי העולם, כדי להבטיח שנקבל את החיסון יחד עם המדינות המובילות בעולם ושלא נידחק אחורה בתור. שבת שלום!
41
38
2
443
Replying to @netanyahu
לא אתה לא אתם חותמים על אופציה וחלוקה בהתאם לשיקול המנכ"ל אין הבטחה לכלום ואנחנו אחרונים בתור די לשקר
Replying to @netanyahu
רמת אמינות - סיפוח ביום ראשון. נכשלת,תתפטר
Replying to @netanyahu
היום הגדול ביותר יהיה כאשר יקראו לכל אחד אחר, חןץ ממך, ראש ממשלת ישראל. לך!
Replying to @netanyahu
הבוקר שוחחתי ארוכות עם מלך מאדים. הוא יהודי חם אוהב ציזיקי. בשיחתנו הוא הבטיח לי כי יאשר לישראל לספח שטחים בשטח הכוכב מיד אחרי שאמריקה, סין ורוסיה יפיקו עבורו נפט אינטרגלקטי. בתום השיחה סוכם שאשלח לו מקדמה, אז מכרתי לקפריסין את תל אביב ושלחתי לו. (מאגדות הברון מינכאהוזניהו)
Replying to @netanyahu
אם אתה מביא רק 8 מיליון חיסונים מה ישאר לשמאלניים?
Replying to @netanyahu
שקרן
Replying to @netanyahu
הרי ברור שיתברר שזה שקר במהות. אבל מי שעדין מאמין לנוכל הזה כמובן לא יבין גם הפעם. הרי הוא שיקר רק 9879834723984729 פעמים, מאיפה היה להם את הצ'אנס להבין עד עכשיו שהוא שקרן סידרתי?
Replying to @netanyahu
הבחירות לך הביתה דיקטטור חוק
Replying to @netanyahu
🙏🙏🙏👑👑👑❤️❤️❤️
Replying to @netanyahu
לפי חדשות כאן. לא רכשת אמפולה אחת. שילמת מיקדמה על הזכות אולי לקבל משהו, לא נאמר מה, במהלך 21 ולא במהלך ינואר 21 כמו שפלטת אתמול. אם זה לא היה עצוב הייתי צוחק איך אתה מהתל בעצמך.