זהו יום גדול למדינת ישראל ויום גדול בדרך לניצחון שלנו על הקורונה. ברגעים אלו אנחנו חותמים על ההסכם עם חברת ''פייזר'' לקבלת שמונה מיליון חיסונים עבור ארבעה מיליון אזרחי ישראל. החיסון של ''פייזר'' דורש שתי מנות חיסון לאדם.

Nov 13, 2020 · 12:00 PM UTC

215
114
47
1,371
השאיפה היא שאספקת החיסונים של ''פייזר'' תתחיל בחודש ינואר ושהיא תלך ותגבר בחודשים לאחר מכן. כל זה תלוי כמובן באישורם של רשויות הבריאות, הן בארה''ב והן בישראל. יש לנו עוד הסכמים עם עוד חברות מבטיחות, בדרך לקבלת עוד מיליוני חיסונים לאזרחי ישראל.
25
32
4
431
המשימה הלאומית שלנו היא לאפשר חיסון לכל אדם בישראל, כל מי שירצה זאת - בלי יוצא מן הכלל. אני אישית עובד מול ידידי, מנהיגי העולם, כדי להבטיח שנקבל את החיסון יחד עם המדינות המובילות בעולם ושלא נידחק אחורה בתור. שבת שלום!
41
38
2
443
Replying to @netanyahu
נפחת לעצמך כל כך הרבה, עוד נפיחה לא תשנה כלום.
Replying to @netanyahu
יום גדול עם חברת פייזר שמוכרת את המניות וחצי עולם טובע את החברה על נזקים גופנים של אנשים פרטים ....
Replying to @netanyahu
we look forward to reading the account to appreciate it more. Good luck may God help us
Replying to @netanyahu
😂😂😂😂 ברור ונכון
Replying to @netanyahu
לך כבר
Replying to @netanyahu
רשת NBC הכריזה על ניצחונו של ביידן בג'ורג'יה ועל זכייה של טראמפ בצפון קרוליינה. מפת האלקטורים הסופית: 306 לביידן, 232 לטראמפ. 🙊 תתחיל לבקש סליחה מהדמוקרטים, מושחתיהו המספח 5 מיל ערבים.
Replying to @netanyahu
מעט מידי מאוחר מידי. המדינה שבורה.
Replying to @netanyahu
צריך להביא את ה-4 מיליון מנות ולהזריק לך אותן לתחת אחת אחת ולקוות שהביאו לך בטעות ויאגרה.
Replying to @netanyahu
אפילו חנות מכולת זה גדול עליך. לך כבר
Replying to @netanyahu
אנחנו בידיים טובות. ותודה לך אדוני רה״מ🇮🇱👑