אני ממשיך במאמצים להבאת חיסונים לישראל. סיכמתי עם חברת ״פייזר״ שנקבל את החיסונים שלהם יחד עם המדינות המובילות בעולם, החל מחודש ינואר הקרוב. אנו פועלים להביא עוד חיסונים, כמה שיותר - יותר טוב!

Nov 12, 2020 · 5:05 PM UTC

319
109
46
1,378
0
Replying to @netanyahu
נתניהו חזק ואמץ, תודה על הכל
Replying to @netanyahu
99% אחוז שאתה משקר אז חבל
Replying to @netanyahu
זהו סגרת? מינואר יש חיסון? אין יותר סגרים? ומה קורה עם המשפט שלך?
1
Replying to @netanyahu
תמשיך הלאה. אתה תותח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אוהבים אותך.
Replying to @netanyahu
לא סיכמת כלום כי אין סיכום.
Replying to @netanyahu
נראה בינואר
Replying to @netanyahu
שקרן עלוב.הפסק להטריד אנשים באמצע הלילה.הם לא אשמים שאתה חולה,ולא מתפקד.
Replying to @netanyahu
חתיכת שקרן!