אני ממשיך במאמצים להבאת חיסונים לישראל. סיכמתי עם חברת ״פייזר״ שנקבל את החיסונים שלהם יחד עם המדינות המובילות בעולם, החל מחודש ינואר הקרוב. אנו פועלים להביא עוד חיסונים, כמה שיותר - יותר טוב!

Nov 12, 2020 · 5:05 PM UTC

319
109
46
1,378
0
Replying to @netanyahu
אני ואני ואאני וואאני וואאנני וואאנניי רק אתה עושה הכל אז למה ממשלה מנופחת של 36 שרים. כך לך ביבי משכורת של 5 שרים . תפטר את כולם ותעשה הכל לבד ככה יחסך לך הרבה בזמן בלהגיד אני אני ואני כי אז זה יהיה ברור שרק אתה אתה אתה
Replying to @netanyahu
אפס שקרן
Replying to @netanyahu
כמו שחיסלת את החמאס או כמו המאות מיליארדים שהגיעו ממתווה הגז או כמו הסיפוח ביום ראשון או כמו שחאן אל אחמר פונה או כמו שאין כלום כי לא היה כלום או כמו הסוד שבגללו אישרת למכור למצריים צוללות או כמו שלא תהיה עסקת f35 לאמ"ר או כמו שתעמוד בהסכם הרוטציה בלי שטיקים ובלי טריקים?
Replying to @netanyahu
בינואר של שנה ?
Replying to @netanyahu
מי מאמין לך? אתה יודע להגיד אמת?ראש ממשלה כישלון! שוחד, מרמה והפרת אמונים!!! נמאסת!!!
1
Replying to @netanyahu
רק על עצמי לדבר ידעתי. אני עשיתי. אני אמרתי. אני נהדר. כעבור חודש: כשמשהו יכשל. אני אמרתי שלא. אני עשיתי הכל כדי שזה יצליח אבל הם הרסו. אחריות ממני והלאה :) איזה ראש ממשלה נהדר יש לנו
1
Replying to @netanyahu
שקרן. וכך, ולא אחרת תתועד בדפי ההיסטוריה: המנהיג השקרן ביותר בתולדות האנושות. ולא סתם שקרן אלא שקרן עלוב. לא שקרן מתוחכם. סתם שקרן קטן. אולי זה סוג של נכות, חוסר היכולת שלך להגיד דבר אמת. כך או כך - שקרן!!! לך!
Replying to @netanyahu
העיקר שיהיה 6 מיליון.