אני ממשיך במאמצים להבאת חיסונים לישראל. סיכמתי עם חברת ״פייזר״ שנקבל את החיסונים שלהם יחד עם המדינות המובילות בעולם, החל מחודש ינואר הקרוב. אנו פועלים להביא עוד חיסונים, כמה שיותר - יותר טוב!

Nov 12, 2020 · 5:05 PM UTC

319
109
46
1,378
0
Replying to @netanyahu
לאן אפשר לדחוף את החיסונים האלה???
Replying to @netanyahu
שחרר אותנו!
Replying to @netanyahu
מלך תעשה טובה לכל האוהבים אותך תשיג את החיסון ועוד אחד שתיים חיסונים ופנה את הבמה בשאיפה לאחר מהליכוד אולי אפילו גנץ אם יעשה את המעבר לליכוד כואב לנו בכל יום שאנחנו רואים את השפלים מפגינים ברחובות בא לנו להרביץ להם מרוב כעס
Replying to @netanyahu
Please I believe in you Benjamin Netanyahu
Replying to @netanyahu
تا زمانی که موشکهای Sagil ایرانی هستند نمی توانید ذره ای از خاک ایران را بگیرید، این ترور ها چیزی را عوض نمیکنند...
1
Replying to @netanyahu
מה נסגר עוצר בלילה די אתה לא חושב שזה מעוס ולעוס הרגתה אותנו כל החיים בחרתי ליכוד היום אני כבר לא רוצה להצביע בכלל לאף אחד אין באף אחד כבר אמונה נמעסתם
Replying to @netanyahu
סגר אנחנו חיסונים אני?
Replying to @netanyahu
לא יודע למה אבל יש תחושה כזאת שהתקשורת בשקט...