אני ממשיך במאמצים להבאת חיסונים לישראל. סיכמתי עם חברת ״פייזר״ שנקבל את החיסונים שלהם יחד עם המדינות המובילות בעולם, החל מחודש ינואר הקרוב. אנו פועלים להביא עוד חיסונים, כמה שיותר - יותר טוב!

Nov 12, 2020 · 5:05 PM UTC

319
109
46
1,378
0
Replying to @netanyahu
אחרי הצלחת הסגר הראשון (ראשי מדינות עדיין מתקשרים, ביבי?), וההצלחה הגדולה יותר של הסגר השני - בקרוב סגר שלישי! ככה מנהלים מדינה!
1
Replying to @netanyahu
"אני". כלכלה קורסת זה "הם"
1
Replying to @netanyahu
הקלטנו ורשמנו חיסונים בינואר
2
Replying to @netanyahu
אתה מדהים ראש הממשלה אהובנו. כולם מתקוטטים , זוממים ומטכסים תחבולות ואתה בשלך , צועד מעליהם בנונשלנטיות , מביא הסכמי שלום, מטפל במשבר הקורונה, מביא חיסונים. אתה ענק מהחיים💕💕💕💕
1
Replying to @netanyahu
חסר לי חיסון לשפעת, רגילה, כזאת שהורגת כל שנה. תוכל לסדר לי אחד?
1
Replying to @netanyahu
עוד ציוץ שקרי של השר לענייני הישגים כבירים והצלחות אדירות
2
Replying to @netanyahu
אזרחי ישראל שימו לב, הנאשם משקיע עכשיו כל מאמץ כדי להיבחר לנשיא מדינה ולברוח מהכלא 1. מנסה לדחות את המשפט. 2. עושה חיבורים עם עבאס עם בנט ועם גנץ. 3. מספר סיפורי סבתא על חוזה לחיסון. 4. ועוד אסור לתת יד שנאשם יהיה נשיא. @naftalibennett @gantzbe @AyOdeh @Ahmad_tibi @yairlapid
5
Replying to @netanyahu
צא מחיינו הציבוריים. אפשר גם לפני ינואר. זה יהיה החיסון הטוב ביותר לבריאות הציבור.
3
Replying to @netanyahu
אני כבר מחוסן נגד השקרים שלך. עבריין לך לכלא.
1
Replying to @netanyahu
סבאל'ה, עדיין מחכים פה לסיפוח ביולי. אתה כישלון, ואתה מנסה להסתיר את זה בשקרים. לא נותר אף אחד שיאמין לך, אפילו מצביעיך יודעים שאין מה לסמוך עליך. סמוך עליהם, הם מובטלים והעסק שלהם קרס בגלל שאתה עסוק רק בעצמך. נכשלת. לך.
21