אני ממשיך במאמצים להבאת חיסונים לישראל. סיכמתי עם חברת ״פייזר״ שנקבל את החיסונים שלהם יחד עם המדינות המובילות בעולם, החל מחודש ינואר הקרוב. אנו פועלים להביא עוד חיסונים, כמה שיותר - יותר טוב!

Nov 12, 2020 · 5:05 PM UTC

319
109
46
1,378
0
Replying to @netanyahu
וַיֹּאמֶר הָאָטָד אֶל־הָעֵצִים: אִם בֶּאֱמֶת אַתֶּם מֹשְׁחִים אֹתִי לְמֶלֶךְ עֲלֵיכֶם - בֹּאוּ חֲסוּ בְצִלִּי; וְאִם־אַיִן - תֵּצֵא אֵשׁ מִן־הָאָטָד, וְתֹאכַל אֶת־אַרְזֵי הַלְּבָנוֹן!
2
Replying to @netanyahu
Fuck u bitch
Replying to @netanyahu
רק לפני כמה שעות צייצת שהחיסונים בדרך לישראל. עכשיו אתה אומר אחרי ינואר. גם דצמבר זה אחרי ינואר. נוכל היית ונוכל תישאר.
1
Replying to @netanyahu
אולי ינואר 2022. ניראה לי מנכ"ל פייזר עשה לך זובור. מה ניראה לך שפייזר מתנהלת כמו ועד בנמל?
Replying to @netanyahu
אדוני אתה לא תעבוד עלינו. אולי למי שאתה מדבר זה עובד
Replying to @netanyahu
מדהים כל פעם מחדש שכנראה יש עוד אנשים שמאמינים לך
2
Replying to @netanyahu
נמאס לשמוע ........ אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני אני
Replying to @netanyahu
צ'מע, לא רוצה לסכסך, אבל הוא קורא לך שקרן
אדלשטיין: "אין שום תסריט לחיסון המוני בינואר-פברואר 2021" • לריאיון המלא שערכה @tamarishshalom >> bit.ly/3pylvsS
Replying to @netanyahu
האחים המוסלמים קיבלו ממך אישור לצוללות. את החמאס אתה מממן כל חודש. הבן שלך אומר שרע"מ הם סניף של החמאס בארץ, ספר לנו מה אתה משלם לסניף המקומי, בכל זאת כסף שלנו, אתה יודע.... שוחד מרמה הפרת אמונים
1