פריצת דרך נוספת בדרך להשגת חיסונים לישראל: שוחחתי הלילה (02:00 שעון ישראל) פעם נוספת עם מנכ"ל ״פייזר״ אלברט בורלה. העלתי על הקו את המשנה ליועמ"ש ואת היועץ המשפטי של ״פייזר״ כדי להסיר את כל החסמים והקשיים הבירוקרטיים ולחתום על הסכם בינינו. ממשיך לעבוד מסביב לשעון להשגת חיסונים ל🇮🇱

Nov 12, 2020 · 6:51 AM UTC

342
163
44
2,222
Replying to @netanyahu
Mr. Trump, are you going to take military action against the Islamic Republic or not ?! We, the people of Iran, ask you to carry out this attack. With sanctions, only the people will be harmed. The leaders of the Islamic Republic are capitalists. @netanyahu @israelipm_farsi
3
Replying to @netanyahu
טיק...טאק...טיק...טאק...
1
Replying to @netanyahu
שקרנוביץ, למה שהם לא ירצו למכור? השאלה היא מתי וכמה
2
Replying to @netanyahu
כל הכבוד. אתה אומר שאתה עושה למען האזרחים. זו התקדמות מלעשות רק לביתך.
1
1
Replying to @netanyahu
מה אתה משוויץ שעבדת ב-2:00 בלילה? מאות אלפי מובטלים ערים בשעות האלה
2
Replying to @netanyahu
רגע הם לא בדרך ? זה מה קורה שאתה חייב לרוץ לספר. ראש ממשלה שפועל רק למען עצמו !!!!
1
2
Replying to @netanyahu
ביבי - טיפ קטן. יש בעיות שינוע עם החיסון שלהם. אוטוטו ג’ונסון וסנופי יפרסמו תוצאות ולהם אין אתגרי שינוע כמו לפייזר. על החיסון של מודרנה כבר הוצאת מיליוני דולרים. מה קורה עם זה? על פיזור סיכונים למדת? על מומ יעיל למדת?
1
8
Replying to @netanyahu
כל ציוץ שלך מזכיר לי באיזה סרט גרוע אני צופה ולמרות שהבטיחו הפסקה בשביל להתאוורר סגרו את כל הדלתות והבן של בעל האולם מסתובב ומוכר פופקורן. אהה.. ד"א בינתיים אני יושב שעתיים ורצות רק פרסומות. בקיצור הנהלת הקולנוע בדרך הביתה כי אנחנו הצופים כבר לא נחזור ונפרנס את הבושה הזו.
1
6
Replying to @netanyahu
סומכים רק עליך! שכל מקטרגיך יאכלו את הלב מהצלחותיך!
14