פריצת דרך נוספת בדרך להשגת חיסונים לישראל: שוחחתי הלילה (02:00 שעון ישראל) פעם נוספת עם מנכ"ל ״פייזר״ אלברט בורלה. העלתי על הקו את המשנה ליועמ"ש ואת היועץ המשפטי של ״פייזר״ כדי להסיר את כל החסמים והקשיים הבירוקרטיים ולחתום על הסכם בינינו. ממשיך לעבוד מסביב לשעון להשגת חיסונים ל🇮🇱

Nov 12, 2020 · 6:51 AM UTC

342
163
44
2,222
Replying to @netanyahu
Mr.Netanyahu could I please move to israil I don't want Biden as my President.
1
Replying to @netanyahu
ביבי, נראה לי מה זה אתה מבלבל במח.... לא אמרת כלום בציטות הזה מה בדיוק פריצת דרך? באמת, פעם חשבתי שאתה חכם...היום? אני בספק...
Replying to @netanyahu
ראש ממשלת הרברבנים. פופוליסט במיטבו.
Replying to @netanyahu
We love you
Replying to @netanyahu
מושחת הביתה
Replying to @netanyahu
שום חיסון לא יעזור, חייב לשנות גישה לנושא כוביד, כאן מדובר על וירוס של מפלגה הקומוניסטית הסיני, נגדה יש חיסון יחיד - לא להאמין לשקרים שלה
Replying to @netanyahu
ישראל רחוקה 12 שנים מהסוף🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
Replying to @netanyahu
תודה אתה בסך. כל עושה תפקידך !!לך המדינה תחייה אחריך .איתך נגיע לביתשלשי
Replying to @netanyahu
סבבה חיסון מיסון אבל למה אתם לא משחררים אותנו מכל הסגרים שלכם נמעס כבר כולם כבר מאוישים בדיכאון נפשי תיבנו מערך יותר נורמלי שלא פוגע במשק ולא פוגע בנפש האדם חשבתי יושבים בכנסת אנשים חכמים ושמוצאים פטרונות בלי לפגוע בעם וזה לא נראה ככה נראה יותר מדינת חלם אנחנו לא בובות שלכם