פריצת דרך נוספת בדרך להשגת חיסונים לישראל: שוחחתי הלילה (02:00 שעון ישראל) פעם נוספת עם מנכ"ל ״פייזר״ אלברט בורלה. העלתי על הקו את המשנה ליועמ"ש ואת היועץ המשפטי של ״פייזר״ כדי להסיר את כל החסמים והקשיים הבירוקרטיים ולחתום על הסכם בינינו. ממשיך לעבוד מסביב לשעון להשגת חיסונים ל🇮🇱

Nov 12, 2020 · 6:51 AM UTC

342
163
44
2,222
Replying to @netanyahu
כמשל השלום עם האמירויות, רק מניח שכל החמוצים יהיו הראשונים להתקמבן על חיסון.
Replying to @netanyahu
לא, אתה חייב לישון קצת שלא תתמוטט לנו פתאום. מה נעשה פה בלעדיך, נגדל תפוזים? ולחשוב שאת כל זה אתה עושה בשביל 35₪ לשעה
2
Replying to @netanyahu
Dr Benjamín netanyahu lo saluda mucho andresmorales de Mexico te mando un fuerte abrazo
Replying to @netanyahu
יש בעייה מאוד קשה לא מאמין לך במילימטר אתה כל כך הרבה משקר שקשה להאמין לך
1
Replying to @netanyahu
זאת חב'התרופות שביבי בחר לנו! כסף כסף כסף
1. לפני שאתם מאמינים לסוכני המכירות של חברת התרופות פייזר כמה עובדות על החברה. כסף כסף כסף @netanyahu
1
Replying to @netanyahu
Support #BIAFRA right to freedom
Replying to @netanyahu
קודם כל תדאג ל4 מנות חיסון לך לשרה ולילדים שלא יהיו בעיות בבית
Replying to @netanyahu
Que decepción usted 😔