אני פועל כל הזמן להביא חיסונים לישראל, והיום יש לי בשורה חשובה: החיסון לקורונה בדרך לישראל!

Nov 11, 2020 · 5:24 PM UTC

487
151
106
1,775
0
Replying to @netanyahu
שקר אין מצב שלא ילמדו ושנמות מעוני ומחרדה ודכאון עד החיסון, שרחוק מלהיות מוכן, עוד לפני בעיית זמינותו. מנותקים נמאסתם אתם הורגים אותנו, לא הקורונה ש 99.96 נשארים ממנה בחיים ובטוב
1
1
Replying to @netanyahu
בהצלחה מה עם לפיד ביבי , הוא סגר את העסקה לא, הוא רקם אותה לפניי כמה חודשים לא 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
1
1
Replying to @netanyahu
אין לך שום בשורה. לא נחתם כלום עם פייזר
1
1
4
Replying to @netanyahu
אבא יביא חיסונים לכתריאלבקה
1
3
Replying to @netanyahu
איזה קשקשן גם אם יהיה חיסון מאושר, אישור ה fda לוקח בין 3-6 חודשים ואז אתה ממש לא ראשון בתור, קודם ארהב, קנדה, גרמניה ושאר המדינות שחתמו הסכמים ואז אולי אנחנו עד שנראה פה חיסון ייקח כמעט שנה מה אתה מבטיח דברים שאתה לא יכול לקיים? רק בגלל שבורלה יהודי? זה יותר פאתטי מאידיוטי
1
Replying to @netanyahu
אני פועל 24/7 להציל את עצמי מהכלא גם במחיר טביעתה של המדינה כולה. לך!
2
21
Replying to @netanyahu
ברור, רק בזכותך ובגללך ובעצתך! פייזר לא עשו עסקאות עם אף מדינה בעולם, רק עם המלך עם הגן הסלוניקאי שיושב בבלפור (או איפה שהוא נמצא כדי לברוח מאימת ההפגנות). חבל שקיבלת אולטימטום לחתימה עד יום שישי. את זה שכחת לספר.
1
Replying to @netanyahu
אתה מביך.
1
Replying to @netanyahu
ערימת שקרים. החיים שלנו בידיים של האפס הזה?
1
Replying to @netanyahu
סעמק, שכחתי להגיד לך למסור לו ד״ש. רק אל תזכיר לו את הפעם ההיא שהייתי בסלוניקי עם מכבי כשארז מסיקה דפק להם גול על הראש
1
10