אני פועל כל הזמן להביא חיסונים לישראל, והיום יש לי בשורה חשובה: החיסון לקורונה בדרך לישראל!

Nov 11, 2020 · 5:24 PM UTC

487
151
106
1,775
0
Replying to @netanyahu
אתה מבין שלא מאמינים למילה שיוצאת לך מהפה?
3
Replying to @netanyahu
רק שלא יצא כמו לפני שלושים שנה החברה פתחה תרופה ללחץ דם ולתעוקת הלב חילקו אותה לניסוי, והמטופלים דיווחו על תופעת לוואי זיקפה גברית ארוכה, חדלו עם הניסוי, ופתחו את התרופה בשם ויאגרה.
Replying to @netanyahu
אני ואני ואני ואני. לך נרקסיסט לך!
Replying to @netanyahu
מנכ״ל פייזר מכר 62% מהמניות שלו אחרי ההודעה ? וביבי הסוחר רץ לקנות
1
Replying to @netanyahu
בקיצור, כמה מטוסי F35 נתנו ליוון בשביל זה?
4
Replying to @netanyahu
איזה מזל שאתה רוה״מ שלנו ולא סליפי גנץ!
1
Replying to @netanyahu
We, the people of Iran, call for a military attack on the Islamic Republic, because the sanctions have only crippled the people. @IsraelPersian @israelipm_farsi @Israel @IsraeliPM @netanyahu
1
Replying to @netanyahu
לא יאומן - כל הכבוד!! זה רק הודותתליחסים הטובים שלך עם אמריקה .
5
Replying to @netanyahu
לא יהיה חיסון בינואר. נמאסת תתפטר.