בואו ביחד נשמור על הכללים ונלך לחזק את העסקים הקטנים! היום אצל הספר מירון מזרחי בגבעתיים. כי אחרי הכל, בקורונה אסור להשאיר קצוות לא מטופלים...

Nov 9, 2020 · 11:42 AM UTC

288
124
82
2,549
למען הסדר הטוב אני נוהג להסתפר במשך שנים אצל ספר ירושלמי שאני מאוד מעריך ובגלל אילוצי אבטחה אין באפשרותי להצטלם אצלו במספרה.
97
34
37
851
Replying to @netanyahu
מספיק כבר עם ההצגות. לך כבר!!
1
Replying to @netanyahu
הרי את מקודשת לי
22
Replying to @netanyahu
צבוע
1
1
Replying to @netanyahu
וואו כמובן, אתה מטפל בכל🥴 לכן עברנו את מספר הנופלים במלחמת יום כיפור!
1
1
14
Replying to @netanyahu
סגול מהגוני או סגלגל לילך הפעם? יאללה עזוב אותנו מהדוגמנות שלך אתה כבר בן שבעים ולא נשאר כריזמה לצבוע את המציאות.
1
Replying to @netanyahu
למה לא אמרת שני מטר ממני 😂
1
5
Replying to @netanyahu
מביך. כרגיל
11
Replying to @netanyahu
רציתי לעזור לעסק קטן הלכתי והלכתי ולא מצאתי העסק שנראה לי הכי חזק זה עסקי המכירה/השכרה אבל משום מה הם כולם היו סגורים אז לא שאלתי מה הם יכולים למכור לי. מה עם איזה הטבת מס לשבוע זה? דואגים לך?
3
Replying to @netanyahu
עוד חודש תסגור אותם שוב , צבוע והיסטרי
1
7
Replying to @netanyahu
ohhhhhhh gooday 😉 🍻🍾🏃‍♂️✂️😘🏃‍♂️
2