בואו ביחד נשמור על הכללים ונלך לחזק את העסקים הקטנים! היום אצל הספר מירון מזרחי בגבעתיים. כי אחרי הכל, בקורונה אסור להשאיר קצוות לא מטופלים...

Nov 9, 2020 · 11:42 AM UTC

288
124
82
2,549
למען הסדר הטוב אני נוהג להסתפר במשך שנים אצל ספר ירושלמי שאני מאוד מעריך ובגלל אילוצי אבטחה אין באפשרותי להצטלם אצלו במספרה.
97
34
37
851
Replying to @netanyahu
ביבי, עם השתיים וחצי שערות שנשארו לך על הראש יכולת להשאיר פרוע
Replying to @netanyahu
לא הבנתי, אתה צוחק עלינו?!?!???
Replying to @netanyahu
יש לו סגול במלאי?
Replying to @netanyahu
איך שילמת? איך לך כרטיס אשראי
1
4
Replying to @netanyahu
הקאתי בפה. אתה פשוט עלוב.
Replying to @netanyahu
די נו. די
4
Replying to @netanyahu
סך הכל אמין, אני הולך להסתפר תמיד עם טוקסידו, הכי נוח
למרות שהעסקים שלנו היו סגורים כמעט חודשיים, לפי מה שקורה על המדרכות, נחזור בקרוב לסגר שלישי, אנשים מתנהגים כאילו שאין יותר קורונה בסביבה
Replying to @netanyahu
מעניין כמה אתה משלם על תספורת יא מ*****