בואו ביחד נשמור על הכללים ונלך לחזק את העסקים הקטנים! היום אצל הספר מירון מזרחי בגבעתיים. כי אחרי הכל, בקורונה אסור להשאיר קצוות לא מטופלים...

Nov 9, 2020 · 11:42 AM UTC

288
124
82
2,549
למען הסדר הטוב אני נוהג להסתפר במשך שנים אצל ספר ירושלמי שאני מאוד מעריך ובגלל אילוצי אבטחה אין באפשרותי להצטלם אצלו במספרה.
97
34
37
851
Replying to @netanyahu
זין ששילמת
Replying to @netanyahu
תתפטר
Replying to @netanyahu
שקרן נוכל נאשם עם תיקים פלילים שלא ראוי לכלום פה .לך הביתה היום.
Replying to @netanyahu
אוי אתה כזה עממיקו
Replying to @netanyahu
כי מי לא מסתפר עם חליפה ועניבה
Replying to @netanyahu
פתטי ברמות, מי שילם למירון?
Replying to @netanyahu
נכון, ולא לשכוח את הסרום והמסרק המיוחד בכל זאת בבוקרו של יום קורונה יש לדייק בפרטים