בואו ביחד נשמור על הכללים ונלך לחזק את העסקים הקטנים! היום אצל הספר מירון מזרחי בגבעתיים. כי אחרי הכל, בקורונה אסור להשאיר קצוות לא מטופלים...

Nov 9, 2020 · 11:42 AM UTC

288
124
82
2,549
למען הסדר הטוב אני נוהג להסתפר במשך שנים אצל ספר ירושלמי שאני מאוד מעריך ובגלל אילוצי אבטחה אין באפשרותי להצטלם אצלו במספרה.
97
34
37
851
Replying to @netanyahu
שילמת לו? הפירות שקנית עלו הרבה יותר מ50 שח. מקווה שזה לא יצא מהכיס של שומרי הראש שלך
Replying to @netanyahu
חברה שלח אותך לתספורת? לא אמרת לו שאתה אזרח?
Replying to @netanyahu
ואז נעשה סגר שלישי כי יש לך משפט
Replying to @netanyahu
אגב, תוכיח שבאמת הסתפרת שם, כי בנתב"ג לא נבדקת בסוף, רק הצטלמת..
1
Replying to @netanyahu
כל יום שנתניהו בתפקיד מקרב את הסגר השלישי בצעדי ענק נתניהו לא מסוגל להוציא את ישראל מהכאוס הבריאותי כי הציבור לא מאמין לו והשיקולים שלו הם פוליטיים ולא מקצועיים גם את התקציב הוא משעבד לגחמותיו הפרטיות זה לא יגמר עד שהוא יתפטר
1
1
14
Replying to @netanyahu
מי משלם על התספורת?