אני רוצה לפתוח בברכות לג׳ו ביידן ולקמלה האריס. יש לי קשר אישי ארוך וחם עם ג׳ו ביידן, קרוב ל-40 שנה, ואני מכיר אותו כידיד גדול של מדינת ישראל. אני בטוח שנמשיך לעבוד עם שניהם כדי להמשיך ולחזק את הברית המיוחדת בין ישראל לארה"ב.

Nov 8, 2020 · 10:39 AM UTC

863
158
290
1,792
0
בשמי ובשם כל אזרחי מדינת ישראל אני מודה שוב לנשיא טראמפ על הידידות הגדולה שהוא הראה למדינת ישראל וגם לי באופן אישי. אני מברך אותו על הכרתו בירושלים ובגולן, על עמידתו מול איראן, על הסכמי השלום ההיסטוריים ועל כך שהביא את הברית בין ישראל לארה״ב לפסגות חסרות תקדים.
111
87
26
1,223
תודה לך הנשיא טראמפ.
94
78
26
1,255
Replying to @netanyahu
אני רק שאלה: אתה מתכוון לברכות לנשיא ארה"ב הנבחר ג׳ו ביידן ולסגנית נשיא ארה"ב הנבחר קמלה האריס?
Replying to @netanyahu
שקרן עלוב נפש.
Replying to @netanyahu
שתי מליון מיתימ. אמקנימ יצביעו באידן
Replying to @netanyahu
نتمني اصلاحات ما دمرته سلفه ترامب
Replying to @netanyahu
אם לצביעות היה פנים
Replying to @netanyahu
2. מליון מיתימ אמקנימ אצביעו באידן. לו חוקי
Replying to @netanyahu
ג'ו ביידן והמפלגה הדמוקרטית שונאים אותך. יהדות ארה"ב הוציאה עליך דין רודף. משפחת קלינטון, משפחת אובמה, חיים סבן ויהדות ארה"ב ידרשו ויקבלו את סילוקך מהשלטון. את הנקמה אוכלים שהיא קרה. שנת 2021 תהיה השנה הקשה בחייך.
Replying to @netanyahu
חייך הושחלת
Replying to @netanyahu
😂😂תתבייש!! את טראמפ אתה מברך כנשיא. את ביידן אתה מברך על הבחרו?!
Replying to @netanyahu
לא רק אני שמתי לב.