אנחנו כינסנו עכשיו את קבינט הקורונה. בדיוק כפי שהבטחנו בישיבה הקודמת, אנחנו נפתח את חנויות הרחוב ביום ראשון הקרוב. אנחנו מאפשרים ארבעה לקוחות בכל עת, לא יותר מזה.

Nov 4, 2020 · 6:03 PM UTC

177
119
20
1,333
0
אנחנו גם יודעים שיש עלייה מסויימת בתחלואה, ולכן אם אנחנו נראה בסוף השבוע הבא, לקראת השלב השלישי הגדול, שיש עלייה בתחלואה, אנחנו נצטרך לעצור ואולי אפילו להדק את ההגבלות. בשלב זה זו ההחלטה שלנו - פותחים את החנויות, מאפשרים ארבעה לקוחות. ואני מבקש מכולם לכבד את הכללים הללו.
38
34
4
504
Replying to @netanyahu
תגידו - "אנחנו", ילד בכיתה ב' כותב לכם?
Replying to @netanyahu
برای اولین بار در جهان رونمایی از تیربار موشکی سپاه واگنهای حامل موشک‌های دوربرد بالستیک که می‌تواند شرایط شلیک رگباری و پیوسته را ایجاد کند، ابتکاری جدید است،،،
Replying to @netanyahu
GET READY FOR NON STOP RAIN OF PIN POINT IRANIAN BALLISTICS....
Replying to @netanyahu
There is no clear winner for president for United States of America President elect
2