אתמול התחלנו את שלב הניסוי הקליני בחיסון הישראלי נגד הקורונה. במקביל אנחנו עובדים עם חברות הפארמה הגדולות בעולם כדי להביא חיסונים מחו״ל. אני מפעיל את הקשרים שלי עם מנהיגי העולם כדי שנוכל לקבל חיסונים - לא בסוף התור אלא בקדמת התור

Nov 2, 2020 · 12:49 PM UTC

188
152
28
1,498
בשבועות האחרונים התחיל בשיחות עבודה בנושא עם ידידי מייק פנס סגן נשיא ארה״ב, עם אנגלה מרקל קנצלרית גרמניה, עם נרנדרה מודי מנהיג הודו, עם ולדמיר פוטין נשיא רוסיה, עם נשיא איטליה קונטה וגם עם מנהיגי עולם נוספים.   זה יקח זמן, אבל אני כבר רואה את האור בקצה המנהרה!
57
57
9
681
Replying to @netanyahu
די בחיאת, מי אומר לכם שהציבור מטומטם ואוכל את בליל הבולשיט הזה??
Replying to @netanyahu
ניים דרופינג ברמה של הקיר של יהודה אווזי בימים הגדולים
Replying to @netanyahu
מי זה התחלנו ומי זה עובדים?...עובדי המכון התחילו והם עובדים! אתה רק מ...ן את השכל 🤣
Replying to @netanyahu
ביבי תמשיך לעבוד תראה שהדבקות לא יעלו על התיכנון.
Replying to @netanyahu
אז עכשיו אתה מתקשר אליהם ולא הם אלייך? ומה עם גילה גמליאל? הנושא עדיין בבדיקה?
Replying to @netanyahu
אוקיי בומר
Replying to @netanyahu
קונטה ראש ממשלת איטליה, לא נשיא איטליה
Replying to @netanyahu
היום מנינו 2,554 קרבנות מחדל הקורונה
Replying to @netanyahu
אָמֵן 🙏🏼