אתמול התחלנו את שלב הניסוי הקליני בחיסון הישראלי נגד הקורונה. במקביל אנחנו עובדים עם חברות הפארמה הגדולות בעולם כדי להביא חיסונים מחו״ל. אני מפעיל את הקשרים שלי עם מנהיגי העולם כדי שנוכל לקבל חיסונים - לא בסוף התור אלא בקדמת התור

Nov 2, 2020 · 12:49 PM UTC

188
152
28
1,498
בשבועות האחרונים התחיל בשיחות עבודה בנושא עם ידידי מייק פנס סגן נשיא ארה״ב, עם אנגלה מרקל קנצלרית גרמניה, עם נרנדרה מודי מנהיג הודו, עם ולדמיר פוטין נשיא רוסיה, עם נשיא איטליה קונטה וגם עם מנהיגי עולם נוספים.   זה יקח זמן, אבל אני כבר רואה את האור בקצה המנהרה!
57
57
9
681
Replying to @netanyahu
נשמה. מחכים שקודם אתה ורעייתך תקבלו את החיסון הישראלי. פטריוטיות
Replying to @netanyahu
איזה גבר, מפעיל קשרים
1
3
Replying to @netanyahu
פתאטי
1
11
Replying to @netanyahu
Contigo Israel es un fracaso has sufrido por unas miseras tierras de Siria jamas podras MAS brunei es darusalen o Jerusalén mis tierras y en ves de protegee al rey de israel y esas tierras y mas dejaste que esos malditos lo maten quiero que mandes a matar a los responsables
Replying to @netanyahu
קשקוש בלבוש
Replying to @netanyahu
אין עליך ולא יהיה מנהיג מקצועי, שקול ומדינאי כמוך בעולם❤️❤️
5
Replying to @netanyahu
הוא הכריז על סיפוח הגדה המערבית ועל כיבוש הגדה המערבית ועזה אם ג'ו ביידן הגיע לבית הלבן היא לא השיגה ולא תשיג דבר, והיא לא הייתה ולא תוכל להודיע ​​על סיפוח הגדה. אפשרות הנורמליזציה תיכשל אם ג'ו ביידן יגיע לבית הלבן עמדתך תהיה מביכה מול היהודים אם נכשלת, כפי שנכשלת במלחמת עזה
Replying to @netanyahu
לא התחלנו... החברה התחילה ! אתה בנתיים תדאג להחזרי מס של קיסריה