אתמול התחלנו את שלב הניסוי הקליני בחיסון הישראלי נגד הקורונה. במקביל אנחנו עובדים עם חברות הפארמה הגדולות בעולם כדי להביא חיסונים מחו״ל. אני מפעיל את הקשרים שלי עם מנהיגי העולם כדי שנוכל לקבל חיסונים - לא בסוף התור אלא בקדמת התור

Nov 2, 2020 · 12:49 PM UTC

188
152
28
1,498
בשבועות האחרונים התחיל בשיחות עבודה בנושא עם ידידי מייק פנס סגן נשיא ארה״ב, עם אנגלה מרקל קנצלרית גרמניה, עם נרנדרה מודי מנהיג הודו, עם ולדמיר פוטין נשיא רוסיה, עם נשיא איטליה קונטה וגם עם מנהיגי עולם נוספים.   זה יקח זמן, אבל אני כבר רואה את האור בקצה המנהרה!
57
57
9
681
Replying to @netanyahu
תעמולה שנועדה לעדר! רוב החיסונים יגיעו מגרמניה ומסין! איך אתה משתף פעולה עם ארגון הבריאות העולמי?
Replying to @netanyahu
שמעתי את מנהל המכון הביולוגי אומר בפירוש: "זה ולא אחר"... רוצה לספר לנו על עוד חקירה?
Replying to @netanyahu
לדעתי זה שלב 1 מתוך 3 אז כרגיל לא אמרת אמת לאזרחים שעד לשלב 3 יעבור לפחות שנה.
Replying to @netanyahu
כפרה, הקשרים שלך אומרים עליך שאתה שקרן ולא אוהבים לעבוד איתך, היחיד שאומר משהו טוב עליך זה טראמפ, שמשקר 75% מהזמן - זאת לא סטטיסטיקה טובה עבורך
1
Replying to @netanyahu
חובת חיסון למפגינים. אוהב להיות בבית, אריק
Replying to @netanyahu
הבנו הבנו בלי הקשרים שלך אנחנו אבודים חלאה מושחתת.
Replying to @netanyahu
שחרר אותנו ממך שחרר אתה רע לנו
Replying to @netanyahu
ללמוד מהשקרן הכי מוצלח . התא מוכן
1
Replying to @netanyahu
כול הכבוד , תמשיך לעשות עבודתך נאמנה . אוהבים אותך ותתעלם מכול הרעשנים .. אתה חייב לפטר את היועמש , הוא לא עושה את העבודה שלו ואדם שלא מבצע את העבודה שלו כמו שצריך מפוטר.