גם בגל השני הצלחנו להוריד את התחלואה בישראל לאחת הרמות הנמוכות בעולם. אמרתי שכשאנחנו נצא מהסגר מדינות אירופה יכנסו אליו. זה בדיוק מה שקורה. אנו מאחלים למדינות אירופה הצלחה במאבקנו המשותף בקורונה ונמשיך לשתף איתן פעולה בפיתוח תרופות וחיסונים.

Nov 1, 2020 · 4:26 PM UTC

236
152
30
1,580
בניגוד לפופוליזם ולביקורת, אמשיך לקבל את ההחלטות הנכונות כדי להציל את החיים שלכם, אזרחי ישראל. תודה לכם אזרחי ישראל על שיתוף הפעולה שלכם! שתפו.
133
79
15
1,043
Replying to @netanyahu
ולהרוג את הכלכלה
Replying to @netanyahu
בינתיים אתה נאבק באזרחים במקום במחלה
Replying to @netanyahu
Stop the pathetic self flattery old man. A success would have been not to have to close at all - like New Zealand and Taiwan. Businesses in Israel are collapsing and you’re busy trying to steal from the people by having your taxes paid for by the public