גם בגל השני הצלחנו להוריד את התחלואה בישראל לאחת הרמות הנמוכות בעולם. אמרתי שכשאנחנו נצא מהסגר מדינות אירופה יכנסו אליו. זה בדיוק מה שקורה. אנו מאחלים למדינות אירופה הצלחה במאבקנו המשותף בקורונה ונמשיך לשתף איתן פעולה בפיתוח תרופות וחיסונים.

Nov 1, 2020 · 4:26 PM UTC

236
152
30
1,580
בניגוד לפופוליזם ולביקורת, אמשיך לקבל את ההחלטות הנכונות כדי להציל את החיים שלכם, אזרחי ישראל. תודה לכם אזרחי ישראל על שיתוף הפעולה שלכם! שתפו.
133
79
15
1,043
Replying to @netanyahu
שקרן וטיפש, מספר המתים בארץ גבוה משמעותית ממספר המתים בעולם (ביחס לגודל האוכלוסיה) ובנוסף הרסת את הכלכלה. לך!!
Replying to @netanyahu
🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Replying to @netanyahu
חבל שחתכת את הגרף באמצע ספטמבר, בין אמצע יוני לאמצע ספטמבר קרה משהו מאד מעניין
1
Replying to @netanyahu
אתה כישלון קולוסלי. אתה מתאים את מספר הבדיקות לצרכים שלך. הן עולות/יורדות בהתאמה. כפי שהיה בסגר הראשון בימי שישי לא היה דיווח על מאומתים ונפטרים והרי חזרנו לאותו הנקודה. כי בשישבת לא נפטרים. תתפטר נוכל! כמה עלוב היית בחגיגה של הנסיין הראשון לחיסון. למה אתה והמשפחה לא נסיינים?
1
7
Replying to @netanyahu
די כבר, על מי אתה עובד?
Replying to @netanyahu
ראש המלל אומר דברים מהפה של הנאשם בפלילי. מה ראש המלל מבין בקורונה? מה הקשר של ראש המלל לקורונה? הנאשם משתף אותו רק לאסטרטגיה להוביל את הדברים לפי מה שהנאשם מתכנן. ככה גם שטייניץ @steinitz_yuval הוא עושה דברו הנאלח של הנאשם. עכשיו הנאשם רוצה סגר מ 2100 אך ורק כדי לפגוע בהפגנות
Replying to @netanyahu
דיקטטור
Replying to @netanyahu
מיליון מובטלים. הצלחה אדירה.
1
1
Replying to @netanyahu
חזק ואמץ. מלך ישראל