גם בגל השני הצלחנו להוריד את התחלואה בישראל לאחת הרמות הנמוכות בעולם. אמרתי שכשאנחנו נצא מהסגר מדינות אירופה יכנסו אליו. זה בדיוק מה שקורה. אנו מאחלים למדינות אירופה הצלחה במאבקנו המשותף בקורונה ונמשיך לשתף איתן פעולה בפיתוח תרופות וחיסונים.

Nov 1, 2020 · 4:26 PM UTC

236
152
30
1,580
בניגוד לפופוליזם ולביקורת, אמשיך לקבל את ההחלטות הנכונות כדי להציל את החיים שלכם, אזרחי ישראל. תודה לכם אזרחי ישראל על שיתוף הפעולה שלכם! שתפו.
133
79
15
1,043
Replying to @netanyahu
תעשה שנה סגר ולא יהיו חולים ולא מדינה . בגרפים ממרץ עד נובמבר אנחנו במקום ראשון בתחלואה במדינות שמדווחות אמת .
Replying to @netanyahu
שלום לך ולטראמפ עוד יומיים טראמפ מתקפל ואתה הבא אחריו
ביידן יכול! פלורידה 2016 תוצאות בחירות במחוזות טראמפ ניצח בהפרש זעיר של 130,000 קולות. המחוזות שביידן יכול לנצח בקלות Brevard, Duval, Escambia, Flagler, Hendry, Jefferson, Lee, Madison, Monroe, Pasco, Pinellas, Polk, Sarasota, Seminole, St Lucie, Volusia politico.com/2016-election/r…
1
1
Replying to @netanyahu
שסוגרים את האזרחים זה לא מגניב שאין חולים כל אחד מבין ויודע את זה.
Replying to @netanyahu
ובפרס מס' הסגרים הגבוה ביותר עד הגעת החיסון זוכה.... מדינת ישראבלוף
Replying to @netanyahu
ביבי, אתה אתה מנותק. לך לך לך.
1
Replying to @netanyahu
ביבי, זה לנו לאלתר מחיינו. לך לך לך
1
Replying to @netanyahu
כמות הבדיקות ירדו בעשרות אחוזים. לקראת המשפט יעלו ואז התחלואה תעלה ואז סגר גם על בתי המשפט. בואו נראה...
1
Replying to @netanyahu
שיטת הקפסולות במערכת החינוך לא ניתנת ליישום, מאות אלפי מובטלים, חנויות נטושות וילדים רעבים. לא הצלחה ולא בטיח
1
Replying to @netanyahu
מי מאמין לך? תקרא את העיתונים בעולם- מה חושבים עליך. אתה כישלון!!!נמאסת!