גם בגל השני הצלחנו להוריד את התחלואה בישראל לאחת הרמות הנמוכות בעולם. אמרתי שכשאנחנו נצא מהסגר מדינות אירופה יכנסו אליו. זה בדיוק מה שקורה. אנו מאחלים למדינות אירופה הצלחה במאבקנו המשותף בקורונה ונמשיך לשתף איתן פעולה בפיתוח תרופות וחיסונים.

Nov 1, 2020 · 4:26 PM UTC

236
152
30
1,580
בניגוד לפופוליזם ולביקורת, אמשיך לקבל את ההחלטות הנכונות כדי להציל את החיים שלכם, אזרחי ישראל. תודה לכם אזרחי ישראל על שיתוף הפעולה שלכם! שתפו.
133
79
15
1,043
Replying to @netanyahu
שקרן. זה לא מרוץ לסגר או לגל הבא... אתה יודע טוב מאוד שהחוכמה היא לא להקדים את אירופה בסגר, אלא למתוח עד כמה שאפשר את התקופה שבין הגלים ולאפשר לאנשים לעבוד ולנשום. אבל ככה זה שהמדינה הזאת משעממת אותך וכל העיסוק שלך מסתכם במנדטים, כיסא ומשפט. מנהל כושל. מנהיג כושל. לך.
Replying to @netanyahu
אתה הורס את ישראל, את החינוך, הכלכלה ואת חייהם של כל כך הרבה אנשים. התעמולה לא תעזור לך כשההרס יתחיל לחלחל יותר ממה שמחלחל היום.
1
4
Replying to @netanyahu
חרטטן ושקרן. אירופה זה לא ישראל. ישראל מדינת אי. אם לא היית מיבא קורונה בסגר הראשון מארהב, מצבנו היה הרבה יותר טוב. רוצה להציג גרפים. תציג גרפים.מול השכניח שלנו במזרח התיכון , כולל הפלסטינאים. בכל דבר אתה משקר. אני מאחל לך הרבה שנים של שקרים שתספר לאסירים ולסוהרים בכלא. ל ך.
1
1
Replying to @netanyahu
אם היית מנהל את היציאה מהסגר הראשון כמו שצריך אז לא היה בכלל סגר שני...אתה שפן שכל מה שחרדי מצייץ אתה עושה. לך לך למשפטך. הרסת את המדינה. יצרת שסע בעם שייקח שנים לאחות.
Replying to @netanyahu
אוהבים ומעריכים אותך כבוד רוה"מ ❤
12
Replying to @netanyahu
הוא הכריז על סיפוח הגדה המערבית ועל כיבוש הגדה המערבית ועזה אם ג'ו ביידן הגיע לבית הלבן היא לא השיגה ולא תשיג דבר, והיא לא הייתה ולא תוכל להודיע ​​על סיפוח הגדה. אפשרות הנורמליזציה תיכשל אם ג'ו ביידן יגיע לבית הלבן עמדתך תהיה מביכה מול היהודים אם נכשלת, כפי שנכשלת במלחמת עזה
Replying to @netanyahu
OBIGBO community is BLEEDING now# by GOV.WIKE OF rivers STATE
1
Replying to @netanyahu
הדיוק והיושרה שלך מחסלים את ליבם מלפעום יציב.
5