גם בגל השני הצלחנו להוריד את התחלואה בישראל לאחת הרמות הנמוכות בעולם. אמרתי שכשאנחנו נצא מהסגר מדינות אירופה יכנסו אליו. זה בדיוק מה שקורה. אנו מאחלים למדינות אירופה הצלחה במאבקנו המשותף בקורונה ונמשיך לשתף איתן פעולה בפיתוח תרופות וחיסונים.

Nov 1, 2020 · 4:26 PM UTC

236
152
30
1,580
בניגוד לפופוליזם ולביקורת, אמשיך לקבל את ההחלטות הנכונות כדי להציל את החיים שלכם, אזרחי ישראל. תודה לכם אזרחי ישראל על שיתוף הפעולה שלכם! שתפו.
133
79
15
1,043
Replying to @netanyahu
גם את דירוג האשראי של ישראל הורדת :)
Replying to @netanyahu
נוכל. לך תבקש עוד החזרי מס. חזיר.
Replying to @netanyahu
הגרף שיקרי לגמרי. לא יאומן. למה לא מופיע בגרף לדוג׳ שהגענו ל-900 מאומתים למיליון???
Replying to @netanyahu
ההבדל בינינו לאירופה הוא ששם יש תוכנית סדורה לתמיכה במובטלים והעצמאיים .פה יש תוכנית סדורה איך ראש ממשלה מושחת ממשיך לדאוג לעצמו לכסף. לך
Replying to @netanyahu
לך לך לך לך לך לך לך לך. הבנת ???
Replying to @netanyahu
די אתה סנילי כבר. תתפטר
Replying to @netanyahu
רק אל תשכח שהם לא סגרו בתי ספר. לא סגרו את כל העסקים. ויודעים לתגמל את העסקים שנסגרו. אתה בינתיים מתגמל רק את עצמך. אוי לבושה
Replying to @netanyahu
תודה רבה ראש הממשלה שלנו