גם בגל השני הצלחנו להוריד את התחלואה בישראל לאחת הרמות הנמוכות בעולם. אמרתי שכשאנחנו נצא מהסגר מדינות אירופה יכנסו אליו. זה בדיוק מה שקורה. אנו מאחלים למדינות אירופה הצלחה במאבקנו המשותף בקורונה ונמשיך לשתף איתן פעולה בפיתוח תרופות וחיסונים.

Nov 1, 2020 · 4:26 PM UTC

236
152
30
1,580
בניגוד לפופוליזם ולביקורת, אמשיך לקבל את ההחלטות הנכונות כדי להציל את החיים שלכם, אזרחי ישראל. תודה לכם אזרחי ישראל על שיתוף הפעולה שלכם! שתפו.
133
79
15
1,043
Replying to @netanyahu
להיות עם פי שניים מתים מקורונה מהממוצע בעולם, למליון נפדףש, זו ההצלחה שלך? ולהיות במקום שביעי בעולם בחולים למליון נפש זו הצלחה נוספת? אתה פגע רע, זוז הצידה ותן לטובים ממך לנהל כאן. כשיפתחו התיאטראות יהיה לך מה לחפש שם על הבמות, עד אז פשוט שתוק!
Replying to @netanyahu
How many more people will he murder? He is a dictator and ruler. Self elected and corrupted individual.
Replying to @netanyahu
ביבי אתה גדול, תמשיך בניהול המקצועי ובטוח שעוד ניכנס לסגר שלישי לפני אירופה ורביעי לפני אירופה, וחמישי, ושישי, כל הכבוד!
Replying to @netanyahu
כבודו, אני מציע שכדי לחסוך זמן, את הסגר השלישי והרביעי נעשה ביחד באותו זמן וככה כשאירופה רק תיכנס לסגר השני אנחנו נהיה כבר בסוף הרביעי!!
Replying to @netanyahu
Como me preocupa esa segunda ola en Py
1
Replying to @netanyahu
לכל השמאלנים, לא בושה לומר, סליחה טעינו!
Replying to @netanyahu
גם ביציאה מהגל הראשון דיברת ביהירות ושלחת אותנו לבלות ולשתות בירה תוך פתיחה רשלנית של הכל מעכשיו לעכשיו. הצנע לכת, מספיק עם הליקוק העצמי וההתפטרות המיותרים האלה.
Replying to @netanyahu
וכשהם יצאו ממנו אנחנו נכנס לכל שלישי. בינתיים אפשר לסגור ישובים ערבים אבל מה יקרה כאשר אצל החרדים תהיה עליה בתחלואה??? כרגיל תסמרטט בפני גפני ליצמן ודרעי.
Replying to @netanyahu
תמשיך לפמפם את זה אולי בסוף תאמין לשקרים שלך