גם בגל השני הצלחנו להוריד את התחלואה בישראל לאחת הרמות הנמוכות בעולם. אמרתי שכשאנחנו נצא מהסגר מדינות אירופה יכנסו אליו. זה בדיוק מה שקורה. אנו מאחלים למדינות אירופה הצלחה במאבקנו המשותף בקורונה ונמשיך לשתף איתן פעולה בפיתוח תרופות וחיסונים.

Nov 1, 2020 · 4:26 PM UTC

236
152
30
1,580
בניגוד לפופוליזם ולביקורת, אמשיך לקבל את ההחלטות הנכונות כדי להציל את החיים שלכם, אזרחי ישראל. תודה לכם אזרחי ישראל על שיתוף הפעולה שלכם! שתפו.
133
79
15
1,043
Replying to @netanyahu
תגיד לי מה מעניין אותי מה קורה באירופה
Replying to @netanyahu
ברור, הרגת טת הכלכלה ומשפחות הגיעו לחרפת רעב אבל הסגר הוא הצלחה, ואף מילה על זה שמדינה קטנה כמו ישראל עם מיטב המוחות שיש פה יכךה בקלות להישאר ירוקה בלי מאמץ.
Replying to @netanyahu
לפי הגרף אנו מעל מספר הנדבקים בממוצע בעולם...
Replying to @netanyahu
👏👏👏👏👏🤢🤢🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮
Replying to @netanyahu
אולי תראה גרף עם מספר כתבי האישום של המנהיגים במדינות האלה? או גרף עם הטמפרטורות במדינות האלה באוקטובר? יש מצב שהחורף כבר התחיל בהן? אולי תראה גרף עם מצב האבטלה במדינות? שכר ממוצע? מספר ימי חופש בשנה? גרף עם מחירים בסופר? נתונים על תחבורה ציבורית? אתה פשוט חי בעולם אחר.
Replying to @netanyahu
ומחר בערוצי הטלוויזיה יציגו 2 מדינות בצד השני של כדור הארץ שמצבן טוב מישראל ויתעלמו מכל שאר המדינות.
Replying to @netanyahu
אז תסגור את הכלכלה עד לחיסון וננצח את הקורונה. הזוי שיש עוד אנשים שקונים את דבריך. נתניהו 0 בניהול 0 במנהיגות יצחק שמיר ואריק שרון צדקו במה שאמרו עליך
Replying to @netanyahu
תשמע בן אדם, הטיעון הזה אידיוטי ולא משנה כמה פעמים תחזור עליו