גם בגל השני הצלחנו להוריד את התחלואה בישראל לאחת הרמות הנמוכות בעולם. אמרתי שכשאנחנו נצא מהסגר מדינות אירופה יכנסו אליו. זה בדיוק מה שקורה. אנו מאחלים למדינות אירופה הצלחה במאבקנו המשותף בקורונה ונמשיך לשתף איתן פעולה בפיתוח תרופות וחיסונים.

Nov 1, 2020 · 4:26 PM UTC

236
152
30
1,580
בניגוד לפופוליזם ולביקורת, אמשיך לקבל את ההחלטות הנכונות כדי להציל את החיים שלכם, אזרחי ישראל. תודה לכם אזרחי ישראל על שיתוף הפעולה שלכם! שתפו.
133
79
15
1,043
Replying to @netanyahu
והצלחה אדירה של מיליון מובטלים וגרעון של 200 מיליארד ומטוס במיליארד
1
Replying to @netanyahu
השמאלנים הם כמו זבוב טורדן. בכל רגע נופלים על מקום אחר. הם מציקים. אבל תזכור שהם כלום.. זבובים... אתה. מלך ישראל ביבי שלנו. יחביבי♥️♥️♥️
Replying to @netanyahu
טוב מאוחר.. אך זה לא מסביר או מצדיק את אי ניצול הזמן היקר שבין הגלים להכנת מערך קטיעת השרשראות וכו
Replying to @netanyahu
יפה שהורדת את שבדיה מהמפה. המדינה היחידה שהצליחה באירופה. מדינת רווחה מתקדמת שמשקיעה כ 50 מיליארד בשנה בקשישים (במונחים ישראלים), בתשלום מלא על מחלה, ועוד שירותים שפה רק אפשר לחלום עליהם ובלמת במשך השנים כדי לבסס מדינת רווחה לטייקונים.
5
Replying to @netanyahu
אם כל חצי שעה אתה מצייץ שפעלנו נכון...אז כנראה שאתה יודע שהרסת את הכלכלה
1
1
Replying to @netanyahu
ביב, בוא נדבר גלויות... הדבר היחיד שמעניין אותך, זה עומק הכיס שלך. אתה לא סופר אף אחד מאיתנו... גם לא את המעריצים שלך. מה כבר ביקשנו? לך
1
Replying to @netanyahu
עכשיו תוסיף תגרף של המובטלים בארץ.
Replying to @netanyahu
מה לגבי מצב הכלכלה? רוצה להשוות עזרה של המדינה לעסקים?
1
1
Replying to @netanyahu
כל הכבוד. אבל בניגוד לפעם שעברה, תעמוד בלחץ ותמשיכו לפי השלבים. להזכירך, פעם קודמת, הבטחת לסגור ב 250 חולים קשים. לא קרה - נכנעת ללחץ.