עם שגב הראל שקיבל היום את הניסוי הראשון של החיסון הישראלי שלנו נגד הקורונה. אני ממשיך לעבוד על הבאת חיסונים נוספים מהעולם לישראל. רואים את האור בקצה המנהרה! (צילום: חיים צח, לע״מ)

Nov 1, 2020 · 11:12 AM UTC

181
125
31
1,578
רק להצלחה. ה"קרדיט" במקרה של כישלון יודבק רק לגנץ.
Replying to @netanyahu
את האור נראה שתלבש כתום...
Replying to @netanyahu
הזרקתם לו מים??? כי חיסון עדיין לא פותח
Replying to @netanyahu
אני ממשיך.... בלה בלה אני ואני #חלאה
Replying to @netanyahu
הוא הכריז על סיפוח הגדה המערבית ועל כיבוש הגדה המערבית ועזה אם ג'ו ביידן הגיע לבית הלבן היא לא השיגה ולא תשיג דבר, והיא לא הייתה ולא תוכל להודיע ​​על סיפוח הגדה. אפשרות הנורמליזציה תיכשל אם ג'ו ביידן יגיע לבית הלבן עמדתך תהיה מביכה מול היהודים אם נכשלת, כפי שנכשלת במלחמת עזה
Replying to @netanyahu
Replying to @netanyahu
למרות שישראל היא היחידה שעשתה סגר מלא!!! אנחנו מעל הממוצע העולמי !!!