עם שגב הראל שקיבל היום את הניסוי הראשון של החיסון הישראלי שלנו נגד הקורונה. אני ממשיך לעבוד על הבאת חיסונים נוספים מהעולם לישראל. רואים את האור בקצה המנהרה! (צילום: חיים צח, לע״מ)

Nov 1, 2020 · 11:12 AM UTC

181
125
31
1,578
Replying to @netanyahu
הייתי נרשם לחיסון רק בשביל לייבש אותך ולא להסכים לתמונה, בנוסף הייתי בא עם חולצת ה"חקירה עכשיו שלי", הבעיה היחידה היא שאני לא מעל גיל 18😔
Replying to @netanyahu
🤮🤮🤮🤮🤮🤮
1
Replying to @netanyahu
תתנדב עם משפחתך וכל הח"כים על משפחתם ולא הפלצבו אלא החומר האמיתי. תתפטר כילי קשיש! לך לך לך כבר נוכל.
2
8
Replying to @netanyahu
אלה הקיבוצניקים המתנדבים בכל דבר שהילדזשלו קרא להם בולשיביקים. אז מי הבולשביק? מי הנוכל? מי השקרן? מי זה שמאדיר את שמו בכל הזדמנות?
1
1
Replying to @netanyahu
רואים את האור בקצה המנהרה, עוד מעט אתה הולך למעשיהו
Replying to @netanyahu
מלך ישראל
1
Replying to @netanyahu
תודה על העידכון, דוקטור נתניהו, עכשיו לך ותמשיך לנסות לגזול עוד כספי ציבור לאחזקת הבית הפרטי שלך בקיסריה, כשמאות אלפים נתמוטטים כלכלית בגללך.
1
20
Replying to @netanyahu
אנחנו ממשיכים לעבוד ולהביא להתפטרותך. לא נוותר על שתתפטר!
1
Replying to @netanyahu
רק שלא יצמח לו זנב והכל יהיה בסדר
1