היום אנחנו מתחילים את הניסוי בחיסון הישראלי שלנו נגד הקורונה. במקביל אני פועל להביא חיסונים נוספים מהעולם. אנחנו יוצאים מהגל השני בזמן שמדינות אירופה נכנסות אליו - ואם נשמור יחד על ההנחיות אנחנו נמשיך לנצח את הקורונה!

Nov 1, 2020 · 9:48 AM UTC

271
165
36
1,575
0
Replying to @netanyahu
מתחילים בניסוי שלח כמה מגדפין מקצועיים ופטריוטים שיתנדבו לניסוי .או שאתה שומר אותם למכות קללות וגיגופים .וכמובן לקוקי תחת
Replying to @netanyahu
הבן הגאון שלך הציע את אברבנאל לבוגי ויוותר על הפנסיה שלו. יש מצב אתה מקבל את ההצעה של הגאון? לך כבר
Replying to @netanyahu
שקרן. שום חיסון לא ירפא את הקרע העמוק שקרעת בעם ישראל מושחת אחד
Replying to @netanyahu
I don't know what he is speaking but I really appreciate him and Israel people...
Replying to @netanyahu
תמשיך בדרך הנכונה לא להכנע לכול הגרומים שהרסו את ההצלחה בסגר הראשון. לאט לאט עם הפעימות ואנחנו נצליח.🙏
Replying to @netanyahu
אם אתה כבר במכון אולי תבקש שיעבדו על איזה חיסון לפה מלוכלך טינופת ג'ורה בית שימוש יאיר יתנדב כנסיין
Replying to @netanyahu
שיהיה לעם ישראל בהצלחה
Replying to @netanyahu
אנחנו מתחילים אלק, אם הניסוי מצליח אתה חותך את הקופון ואם לאו אז הכשלון כל כולו של המכון הביולוגי.
Replying to @netanyahu
תפסיק לבזבז את הכסף שלנו על הגחמות הפסיכיות שלך. לך !