היום אנחנו מתחילים את הניסוי בחיסון הישראלי שלנו נגד הקורונה. במקביל אני פועל להביא חיסונים נוספים מהעולם. אנחנו יוצאים מהגל השני בזמן שמדינות אירופה נכנסות אליו - ואם נשמור יחד על ההנחיות אנחנו נמשיך לנצח את הקורונה!

Nov 1, 2020 · 9:48 AM UTC

271
165
36
1,575
0
Replying to @netanyahu
תמיד "אני" אפשר לחשוב שבלי נתניהו מדינת ישראל הייתה מתפרקת... המצחיק הוא שדווקא המשברים הגדולים טופלו כשנתניהו לא היה בשלטון. ואפילו היו מוצלחים...
1
Replying to @netanyahu
ביבי מה שאנחנו צריכים זה חיסון מממך. חיסון מהשקרים שלך מהנוכלות שלך מההסתה שלך. וכל מה שאתה מחפש זה חסינות לא חיסון.
1
Replying to @netanyahu
נשמור יחד, זה אומר, אנחנו נמקים בבית, חברי הכנסת עושים מה בראש שלהם, הממשלה שלך שומרת עליך, ואתה מקבל החזרי מס?
7
Replying to @netanyahu
אתה לא משתתף בניסוי שאן דמנצוולה ..מאיים על החמאס עם התחת של החיילים שלנו כשהבנים שלך נוחרים בבלפור או מטיילים בחו"ל וככה גם עם הקורונה חיסונים וניסויים על הגוף של העם ואתה תגרוף מילארדים עם כל שליטי מדינות הקורונה מהחיסון ..מושחתים
3
Replying to @netanyahu
אני הכי טוב בעולם.. אני השמש והירח.. אני אלוהים..
1
Replying to @netanyahu
מעולה. ועכשיו נתחיל עוד ניסוי בדרום תל אביב להוצאת מסתננים הבייתה.
2
13
Replying to @netanyahu
🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
1
Replying to @netanyahu
אנחנו יא חתיכת נוכל לקחת מאיתנו מיליון ש"ח. לקחת מאיתנו מיליונים על מימון האחוזה שלך ושני בתים בירושלים. לקחת מאיתנו בעבור מימון הבנים רוב חייהם. תחזיר הכל נבלה קמצנית. מה עם וילה שוקן כמה כסף משלנו נשפך עליה? הבן שלך מת מפחד שתעופו והוא יפרד מהחיים הטובים. כי עשירי מחמד יתעופפו.
1
7
Replying to @netanyahu
בתי הכנסת נפתחו, החנויות עדי- סגורות זה מסכם את כל הטיפול הכושל של המושחת במשבר הקורונה. לך!
14