היום אנחנו מתחילים את הניסוי בחיסון הישראלי שלנו נגד הקורונה. במקביל אני פועל להביא חיסונים נוספים מהעולם. אנחנו יוצאים מהגל השני בזמן שמדינות אירופה נכנסות אליו - ואם נשמור יחד על ההנחיות אנחנו נמשיך לנצח את הקורונה!

Nov 1, 2020 · 9:48 AM UTC

271
165
36
1,575
0
Replying to @netanyahu
צריך חיסון נגד הוירוס שהדבקת את כל הביביסטים הזומבים. תביא אותו ולך.
Replying to @netanyahu
שקרן לך לך מי רוצה למוע אותך נוכל
Replying to @netanyahu
לך לך אתה כך את הבן האהוב שלך הזבלון ילללה למיזבלת חרייה
Replying to @netanyahu
זה לא מעניין מיליון מובטלים יש כאן מלחמת אחים אתה באופוריה תפרוש האמון אבד לא קיים יותר
Replying to @netanyahu
איזה נצחון! באף אחת מהמדינות אין סגר כללי!
0
Replying to @netanyahu
אפשר שאלה או שצריך להצהיר שאני לא קורא וואללה או ynet או שומע גל״צ לפני כן?
Replying to @netanyahu
נראה לך שאתה מאשר לדתיים ולעמאים המסכנים בעלי החנויות לא מאשר
Replying to @netanyahu
תפעל אבא תפעל
Replying to @netanyahu
תעוף כבר