היום אנחנו מתחילים את הניסוי בחיסון הישראלי שלנו נגד הקורונה. במקביל אני פועל להביא חיסונים נוספים מהעולם. אנחנו יוצאים מהגל השני בזמן שמדינות אירופה נכנסות אליו - ואם נשמור יחד על ההנחיות אנחנו נמשיך לנצח את הקורונה!

Nov 1, 2020 · 9:48 AM UTC

271
165
36
1,575
0
Replying to @netanyahu
תנסה להכניס את היד לכיס
1
Replying to @netanyahu
do you think they’ll give you the vaccine in jail?
Replying to @netanyahu
אם נכסנו לפניהם לסגר, סימן שפחות החזקנו מעמד בלהשטלת על הנגיף
Replying to @netanyahu
שקרן גנב נוכל צא לנו מהחיים
Replying to @netanyahu
לך חפש מי ינענע אותך
Replying to @netanyahu
שקרן נוכל ומושחת
Replying to @netanyahu
סורי מצטער. אתה יכל להרשים אנשים. אבל לא את הקורונה.בינתיים שתי זריקות. כאשר יהיו 8 מליון זריקות שמחסנות תשכנע אותי.
Replying to @netanyahu
ביבי אין עליך תמשיך כך אוהבים אותך,אני מוכן להתנדב בניסוי ,כל.מה שתעשה תמיד לא בסדר ותמיד יהיו תגובות לפעמים נעימות ופעמים רבות לא נעימות אז שים אטמים ותעשה כרצונך כלבבך וכרצון רוב העם
Replying to @netanyahu
אנחנו מתחילים ..... מה הקשר שלך? אני מביא, אתה?