היום אנחנו מתחילים את הניסוי בחיסון הישראלי שלנו נגד הקורונה. במקביל אני פועל להביא חיסונים נוספים מהעולם. אנחנו יוצאים מהגל השני בזמן שמדינות אירופה נכנסות אליו - ואם נשמור יחד על ההנחיות אנחנו נמשיך לנצח את הקורונה!

Nov 1, 2020 · 9:48 AM UTC

271
165
36
1,575
0
Replying to @netanyahu
לך מאיתנו נגע רע, חמסן חולני של הקופה הציבורית בדרך קח את אסופת הכלום ושום דבר שגודלת בבית של כולנו
Replying to @netanyahu
מוות לישראל
Replying to @netanyahu
מי זה אנחנו? אתה חלילה מתרבה לנו מול העיניים? אתה לא מדען את לא ממציא כלום אתה רק משתיצן על גב של אחרים. די נמאסת .תלמד בעל פה את המילה צניעות יה שחצן 🐷🐖
Replying to @netanyahu
בנימין נתניהו: לא זו העת !!! אין לי ספק שאתה עושה טעות פאטאלית בהתעסקות עם החזרי הכספים שלך. בבחינת "אל תהיה צודק, היה חכם" ורגיש למצוקות העם.
Replying to @netanyahu
הגל הראשון היה כישלון, כמו כל שאר השקרים שאתה מפזר. כתבה מחודש מרץ.
Replying to @netanyahu
אנחנו איתך, ראש ממשלה יקר ! ישראל תצליח ! 🇮🇱🙏
Replying to @netanyahu
יישר כוח ראש ממשלת ישראל,אוהבים אותך❤ הסמול רק מקנא ומתלונן אין מה לעשות זה בנפשם
Replying to @netanyahu
תודה יא מלך! מגיע לך כל הצוללות שאתה רוצה! תעשה כסף ותרוויח חחחחחחח!