רעייתי שרה ואני שמענו בצער רב על פטירתו של שון קונרי, שחקן אגדי וחבר נפלא. תמיד נזכור את הכריזמה השקטה שלו ואת חיוכו החם. כמו מיליוני בני אדם ברחבי העולם נמשיך ליהנות מהופעותיו הבלתי נשכחות בסרטיו שעוד יוקרנו שנים רבות.

Oct 31, 2020 · 3:41 PM UTC

409
175
63
2,479
Replying to @netanyahu
תתפטר נוכל. שון קונין תמיד שיחק של אנשים הוגנים לוחמי צדק . הפוך ממך
1
7
Replying to @netanyahu
תמונה מ"הבלתי משוחדים". תזכורת עבורך שבסוף כל המאפיונרים הולכים לכלא. גם אתה.
1
24
Replying to @netanyahu
אכן שחקן ענק , מגעילות כאן התגובות של הבוטים השמאלנים מרי הנפש , למה אתה לא חוסם אותם כמוני ?
2
8
Replying to @netanyahu
12
11
7
132
Replying to @netanyahu
איכשהו מרגיש שהחברים שלך יותר דומים לבלופלד
1
2
Replying to @netanyahu
והכי אהב את שון קונרי באוקטובר האדום כי מצוללת גרעינית אפשר לגזור קופון יותר גדול. "יש להם עסק עם מטורף." ~ אחד מפקידי הממשל האמריקני על קפטן רמיוס, לאחר הדיווח על עריקתה של "אוקטובר האדום".
8
Replying to @netanyahu
שון קונרי, יהודה ברקן, צער רב. יצחק רבין???? מאיימים גם עלי
2
1
1
18