לכל חבריי הסוחרים, אני יודע כמה קשה. אני מבקש מכם לשתף פעולה עוד כמה ימים. אנחנו התחייבנו לפתוח ביום ראשון הבא (8.11), אולי לפני אם התחלואה תרד, וזו הבעיה העיקרית - התחלואה מזנקת בכל העולם.
545
192
71
1,777
0
הצלחנו בכוחות משותפים להוריד אותה בישראל ואנחנו לא רוצים שהיא תעלה בחזרה ואז נצטרך להטיל שוב מגבלות. אני אעזור לכם בכל דרך, עזרנו לכם כלכלית, נעזור לכם בעוד אמצעים. תחזיקו מעמד, עוד כמה ימים תוכלו לפתוח ובעזרת השם נתגבר יחד על התחלואה ויחד על הקורונה.
43
46
5
730
נעזור לכם לשקם את העסקים שלכם. אתם חשובים לי, אני שומע אתכם, אני מבין אתכם. אני אתכם.

Oct 30, 2020 · 11:04 AM UTC

156
41
28
797
Replying to @netanyahu
אמין
Replying to @netanyahu
שיתפללו חזק על החנויות והסוחרים
Replying to @netanyahu
תוכל להתחייב שההחלטה לפתוח את בתי הכנסת שבוע לפני החנויות נבעה מסיבות אפידמיולוגיות\רפואיות נטו, ושלא היה שום שיקול פוליטי מעורב ? כמו כן- מערכת החינוך החרדי פתוחה באופן גורף, ככל הידוע לי. האם נרשמו התפרצויות שבעטיין מערכת החינוך הכללית עדיין לא פתוחה ?
Replying to @netanyahu
זבל של עופות אתה שקרן!!
1
Replying to @netanyahu
אל תאמינו לו , פינוקיו!
Replying to @netanyahu
שקר! מילה לא מאמין לך!
Replying to @netanyahu
ממזר ציוני
Replying to @netanyahu
מי עדיין מאמין לך?????
Replying to @netanyahu
שכחת לערב את השם בהבטחה זו.