לכל חבריי הסוחרים, אני יודע כמה קשה. אני מבקש מכם לשתף פעולה עוד כמה ימים. אנחנו התחייבנו לפתוח ביום ראשון הבא (8.11), אולי לפני אם התחלואה תרד, וזו הבעיה העיקרית - התחלואה מזנקת בכל העולם.
545
192
71
1,777
0
הצלחנו בכוחות משותפים להוריד אותה בישראל ואנחנו לא רוצים שהיא תעלה בחזרה ואז נצטרך להטיל שוב מגבלות. אני אעזור לכם בכל דרך, עזרנו לכם כלכלית, נעזור לכם בעוד אמצעים. תחזיקו מעמד, עוד כמה ימים תוכלו לפתוח ובעזרת השם נתגבר יחד על התחלואה ויחד על הקורונה.
43
46
5
730
נעזור לכם לשקם את העסקים שלכם. אתם חשובים לי, אני שומע אתכם, אני מבין אתכם. אני אתכם.

Oct 30, 2020 · 11:04 AM UTC

156
41
28
797
Replying to @netanyahu
עוד דקה לא יהיה מה לשקם יא עבריין ולמה בתי כנסת כן והם לא, פוחד שיזמברו אותך בכנסת אה יא אוכל שרצים רמאי מושחת
2
Replying to @netanyahu
אין לממשלה יכולת לעזור או לתת משהו בלי לשדוד את זה קודם לכן ממישהו אחר.
Replying to @netanyahu
אפילו אתה לא מאמין לעצמץ.
1
Replying to @netanyahu
ומה עם כל המובטלים? הסטודנטים? כיף לך לגאום לאנשים מצוקה? מרגיש חזק??? איש קטן אתה
2
Replying to @netanyahu
רמת אמינות 👇
4
GIF
Replying to @netanyahu
זה לא הגיוני אפשר להתיר לחנויות ועסקים קטנים כניסה של אחד על אחד בלבד זה לא יותר מדבק מהפגנות או סופרים
Replying to @netanyahu
כספי המיסים שמממנים אותך חובים לך. אתה שומע ( אולי ) אבל בטח לא מקשיב. להבין- אין סיכוי, כי שנים לא קנית כלום על חשבונך. אתה רק עם עצמך. לך!
Replying to @netanyahu
לא מאמין למילה
Replying to @netanyahu
שקרן וקשקשן
Replying to @netanyahu
זה נשמע שאתה לא כזה שומע אותנו, אמרנו "לך"!